czwartek, 18 września 2014

Długa przerwa...

Siemka!
Przepraszam, że tak długo nie było mnie na blogu - mam nadzieję, że nie będziecie źli... Miałam bardzo dużo zajęć i prób.
 Ale do czego prób???
 Czy w Waszym mieście odbył się "Wielki Test Języka Angielskiego"?  Braliście w nim udział? Jeśli ktoś nie wie co to jest, to napiszę krótkie wyjaśnienie - "Wielki Test Języka Angielskiego" to test, który sprawdza na jakim poziomie z języka angielskiego jest Wasze miasto. Odbywa się w 3 kategoriach wiekowych ( jeśli podałam złe informacje to przepraszam!!!) - "dzieci" do 12 lat, młodzież od 13 lat do (chyba) 17 lat oraz dorośli. No właśnie ja z moją koleżanką byłyśmy jednymi z konferansjerów ( prowadzących ), a potem roznosiłyśmy nagrody :D Byłyśmy na wielu próbach... Dlatego miałam tak mało czasu.

Dzisiaj jeszcze raz spróbuję przywrócić wszystkie zdjęcia (które mi się same usuwają...). Bardzo mi jest przykro z tego powodu, że do posta, który był najczęściej (aż 65 razy!!!) oglądany - "I found my love in Portofino" zdjęcia w ogóle się nie wgrały :(

No właśnie, a jak już wspomniałam o angielskim, to jutro pojawi się post o jednej z ( według mnie) najładniejszych stolic w Europie - o Londynie!

A, no i po weekendzie pojawi się post o uroku Beskidów jesienią :)

A jak tam w szkole?

                                                                                                                                               Ola.

PS Wszystkich stałych czytelników zapraszam do stania się Obserwatorem bloga !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz