poniedziałek, 10 listopada 2014

Wszystko o mnie

Cześć!
Przepraszam Was, że piszę tak późno ( i dopiero dzisiaj ) ale miałam dużo konkursów i pieska kuzynki na głowie :)

Obiecałam, że odpowiem na nominację :)
A więc:
1. Udowodniłam z koleżanką, że można płakać ze śmiechu ;')
2. Często mi odbija.
3. W nocy cały czas się kręcę.
4. Moja obkopana ściana jest tego najlepszym dowodem!
5. Czasem mam problemy w odróżnieniu snu od rzeczywistości!
6. Czasem śni mi się czarny pokój i drewniane krzesło, podchodzę do niego, i zaczynam siadać... ale nie na krzesło lecz na łóżko -_-
7. Mam dziwaczne sny typu: Mój kuzyn goni mnie przez pole golfowe, a ja gram w piłkę w reprezentacji Hiszpanii.
8. Zanim zasnę, zawsze przenoszę się w swój marzycielski świat.
9. Największą wenę twórczą mam właśnie przed snem - wtedy wymyślam historie...

Więcej faktów o sobie nie znam ;)

A teraz odpowiedzi na pytania We are Idiot:
1. Hmmm... Myślę, że chyba chęć sprawdzenia się w takim zadaniu i poradzenia innym jak zorganizować podróż itp.
2. Nie, nie mam rodzeństwa.
3. Powiedziałabym, że Lubliniec to małe miasto :) http://podrozeinspiracjaipasja.blogspot.com/2014/08/lubliniec-moje-miasto.html
4. Jak sama nazwa blog wskazuje podróżowanie to moja pasja <3 Czasami uwielbiam poszukać na mapie jakiejś wysepki czy kraju, poszukać zdjęć danego miejsca i wyobrazić sobie, że tam jestem... Uwielbiam to uczucie...
5. A tego jeszcze nie mogę zdradzić :) Trzeba troszeczkę poczekać na następne posty.

Dobrze, to chyba wszystko. Jutro pojawi się kolejny post - tym razem o mieście, w którym się zakochałam - Lizbonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz