niedziela, 12 października 2014

1000 wyświetleń i coś o mnie

Hejka!

Jak tam mija weekend? 

Przed chwilą zobaczyłam, że blog ma już ... 1075 wejść!!! Ale się cieszę !!!!! Nigdy nie wierzyłam, że do tylu dojdzie. Bardzo mi z tego powodu miło :)

A teraz napiszę coś o sobie.

  • Mam 11 lat ( w grudniu 12)
  • Mieszkam w Lublińcu
  • Nie mam zwierzaków (choć bardzo bym chciała, ale rodzice się przełamują na psa ;))
  • Moim ulubionym piosenkarzem jest Ed Sheeran <3
  • Moje ulubione piosenki to "I See Fire " i "All Of The Stars" ( obydwie wykonuje Ed)
  • Moje ulubione (ulubione z ulubionych*)książki to : cała seria "Baśniobór" ( Brandon Mull),  seria "Kroniki Rodu Kane" ( Rick Riordan)  i seria "Wojna Cukierkowa" (Brandon Mull).
  • Mój ulubiony kolor to biały i niebieski.
  • Nie mam ulubionego przedmiotu.
To chyba wszystko ;) Jeśli chcecie się więcej dowiedzieć, to   pytajcie.
A Wy jakie książki lubicie? Jaki jest Wasz lubiony piosenkarz/ ulubiona piosenkarka?
Napiszcie coś o sobie :)


Całusy, Ola.

* gdybym miała wymienić wszystkie moje ulubione książki, to  by nie starczyło strony ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz