środa, 3 września 2014

Wrocław .

Cześć!

Parę dni mnie nie było na blogu, ale mam nadzieję, że to zrozumiecie...

Najpierw odwiedziny cioci i kuzyna, a potem ... szkoła :(
Co prawda fajnie jest spotkać znajomych, ale sama szkoła... Powrót do niej wcale mnie nie cieszy, tym bardziej plan lekcji ;-)  Ale przecież szkoła to nie tylko lekcje, ale i wycieczki! Wraz z moją klasą w przyszłym tygodniu wybieramy się na wycieczkę rowerową :D :D Jupi!

A w pamięci jeszcze mam Wrocław, który odwiedziłam   z klasą w maju. ( Niestety dzisiaj jeszcze nie wrzucę zdjęć :-(  )
To była moja druga wizyta w tym pięknym mieście. Tradycyjnie zobaczyliśmy Ostrów Tumski, Rynek, "Panoramę Racławicką" i Ogród Botaniczny, który bardzo nam się podobał. Płynęliśmy po Odrze. Wrocław zrobił na całej mojej  klasie  fantastyczne wrażenie. Ja jednak chciałabym Wam doradzić, abyście udali się do Wrocławskiego Zoo, gdzie powstaje nowa atrakcja - "Afrykarium" ! Będzie można tam oglądać m.in. rekiny, ze specjalnego tunelu. Zamiast tego, możecie się wybrać na poszukiwanie "Krasnali". Od jakiegoś czasu stały się one symbolem i jedną z głównych atrakcji Wrocławia. We wrześniu odbywa się nawet ich festiwal.
Tak więc weźcie mapę i ruszajcie na poszukiwanie "Życzliwka",  "Sprawiedliwiusza" albo "Papy Krasnala" !



A Wy jakie macie plany lekcji? Odpowiadają Wam? Na jakie będziecie jechali wycieczki szkolne ( i gdzie ?)
                                                                                                                           Ola.
PS Ale pamiętajcie! Jeśli pojedziecie do Wrocławia poszukajcie min. 1 krasnala ;) A i dzięki za ponad 600 wyświetleń!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz