poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Spotkanie z Myszką Miki :)

Bonjour!
Niedługo musimy wrócić do szkoły... :'(
Niestety nikt nie wybrał tematu następnego posta, więc sama go wybiorę. Dzisiaj opowiem Wam o mojej wizycie w Disneylandzie pod Paryżem.

Ohh, jaka tu była zabawa! Spędziłam tu cały dzień, ale to i tak było za mało. Disneyland mieści się pod Paryżem, ale ze stolicy Francji jeździ do niego specjalna kolejka. Jeśli wybieracie się tu na kilka dni, możecie zarezerwować sobie hotel w samym centrum parku rozrywki. Zacznijmy od tego, że Disneyland jest podzielony na cztery części. Osobną częścią są hotele i restauracje. Z ważnych informacji - bilety nie są tanie, a przy wejściu sprawdzają nasze torby czy nie mamy jedzenia lub picia. Czyż nie genialny sposób na zarobek restauracji? ( Najmniejsze hot dogi kosztują ok. 30 zł). Można zakupić specjalne bilety, które pozwalają na szybsze wejście na różne atrakcje.
Atrakcje są przeznaczone dla osób w różnym wieku - od ekstremalnych kolejek górskich, po domy strachów i zamki księżniczek. A teraz wypiszę kilka najciekawszych (według mnie )  miejsc w Disneylandzie:
- Straszny Dom;
- Kolejka górska;
- Latające dywany;
- Bitwa laserowa " Toy Story";
- Labirynt;
- Straszna winda ( w dodatkowej części filmowej, od 13 lat);
- Zwiedzanie świata na gondolach;
- Parady ( rano i wieczorem ).
To mi się właśnie najbardziej podobało ;-)
Parada

Parada

Najsławniejszy zamek w Disneylandzie

Parada

Parada

Parada

Witraże w zamku







A teraz coś z zupełnie innej beczki:
Dzisiaj cały dzień nucę piosenkę, której autorem jest Ed Sheeran, a jej tytuł to "All of the stars" Powstała ona do filmu "Gwiazd Naszych Wina". Tak naprawdę, to kiedy oglądałam film popłakałam się - i słuchając tej piosenki bardzo się wzruszam. Teraz chcę przeczytać książkę... Polecacie ją? 
www.youtube.com/watch?v=nkqVm5aiC28

A,  i chciałabym jeszcze polecić rewelacyjnego bloga o trochę innej tematyce : http://naszswiatmojezdanie.blogspot.com  :D

A czy Wy byliście już w Disneylandzie?  Co Wam się najbardziej podobało?

Mam nadzieję, że post się spodobał :)
                                                                                                                            Ola.

PS Myślę, że postaci z parady nie muszę podpisywać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz